Graag hoor ik van u...

Dit gastenboek is bestemd voor mensen die hun persoonlijke ervaring met mijn trimsalon willen delen. Uiteraard hoop ik op veel positieve reacties. Maar ook opmerkingen waar ik van kan leren (opbouwende kritiek) zijn welkom.


Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

 

  • Laat uw huisdier nog even uit voor u hem/haar naar de trimsalon brengt. De meeste behandelingen zullen enige tijd in beslag nemen en het is vervelend als het dier zijn behoefte zolang op moet houden of in de trimsalon gaat doen.
  • Het grasveld aan de overkant van het water bij de parkeerplaats kan noodgedwongen worden benut als uitlaatplek maar we vragen u om hier geen gewoonte van te maken. Poep dient hier onmiddellijk te worden verwijderd. Eventueel kunt u hiervoor poepzakjes aanschaffen in de trimsalon. Hier is veel controle op door ambtenaren van de gemeente. Eventuele hieruit voortvloeiende boetes zijn voor rekening van de eigenaar van het huisdier.
  • Probeer uw huisdier indien mogelijk met een droge vacht naar de trimsalon te brengen, aangezien een natte vacht niet altijd even goed behandelbaar is.
  • Overleg eerst met uw trimmer/trimster wanneer u van plan bent uw huisdier voor een trimbeurt te wassen. Sommige vachten zijn namelijk moeilijker te behandelen na een wasbeurt.
  • Indien uw huisdier een medische afwijking heeft en/of een besmettelijke aandoening (kennelhoest, ringworm e.d.) en/of loops is, willen wij dat graag van tevoren weten.
  • In sommige gevallen word er gevraagd een vrijwaarding te onderteken dit vaak in het geval van oude honden of honden met een gezondheidsprobleem.
  • Breng uw hond altijd aangelijnd. Overige dieren mogen gebracht worden in een bench of kooi.
  • De hond mag alleen los achter het hekje ivm dat de deur van de trimsalon voor iedereen toegankelijk is en dus altijd iemand binnen kan komen.
  • Breng uw huisdier nooit met een volle maag.
  • Ik verzoek u uw huisdier vrij van vlooien te brengen. Er zijn goede bestrijdingsmiddelen. Advies hierover is in te winnen via uw dierenarts. Bij aanwezigheid van vlooien zijn extra kosten verbonden.
  • Mocht het voorkomen dat u niet tevreden bent of opmerkingen heeft over het uiteindelijke trimresultaat van uw huisdier, gelieve dit zo snel mogelijk persoonlijk te melden. Uw wensen/opmerkingen zullen uiteraard worden meegenomen in de volgende behandeling van uw huisdier en indien mogelijk direct nog worden uitgevoerd.
  • Wanneer u hond een allergische reactie of een irritatie heeft door een trimbeurt, is de salon daar niet voor verantwoordelijk. Meld dit wel zodat ik hier rekening mee kan houden en eventuele aanpassingen kunnen verrichten.
  • Bij veranderingen van de hond op gebied van medicijnen of gedrag graag melden.
  • Als er tussen de behandelingen door een ziekte is geweest wat besmettelijk is voor mens of dier ook graag melden.
  • Adres en telefoonnummer verandering graag doorgeven. Dit in verband met de administratie van de gegevens van de kaart dt mocht er iets zijn dat ik u altijd kan contacten.
  • Bij verhindering en/of annulering van een afspraak graag z.s.m. doch indien mogelijk uiterlijk 24 uur van te voren bellen. na 24 uur word er 50% van de kosten in rekening gebracht. Bij het niet nakomen van de behandeling word de gehele behandeling in rekening gebracht.
  • Wanneer u een afspraak maakt bent u akkoord gegaan met bovenstaande voorwaarden.
  • De foto's die eventueel gemaakt worden word alleen geplaatst op website of facebook met toestemming van de klant.

 

U mag mij met alle vragen op betrekking van u hond stellen via mail, ap of bellen. 

Mail trimsalonhighfive@gmail.com

telefoon nummer:0643423171.

 

Voor meer informatie over producten van husse kunt u terecht op https://netherlands.husse.com/hondenvoer-producten

Ook kunt u eventuele overige informatie en advies ontvangen bij mij in de salon.